Andere Werkzaamheden van de hospitalero - Reisverslag uit Roncesvalles, Spanje van Henk en Henk B en ORK - WaarBenJij.nu Andere Werkzaamheden van de hospitalero - Reisverslag uit Roncesvalles, Spanje van Henk en Henk B en ORK - WaarBenJij.nu

Andere Werkzaamheden van de hospitalero

Blijf op de hoogte en volg Henk en Henk

14 September 2016 | Spanje, Roncesvalles

Het werk van de hospitalero beperkt zich niet alleen tot schoonmaken, inchecken wegwijs maken en vragen beantwoorden. Vanavond komt er een Amerikaanse pelgrim naar Henk B en Agnes en vraagt hoe laat het is. Als ze hoort hoe laat het is betrekt haar gezicht. Nu is de pelgrimsmis voorbij en heb ik mijn pelgrimszegen gemist zegt ze. Kunt u mij zegenen vraagt ze Henk B. Henk is daar niet te beroerd voor legt zijn hand op haar hoofd en zegt "i bless you" Agnes volgt zij voorbeeld. Ze is er ontroert van.

• 14 September 2016 - 21:46

Ineke:

Pater Henk, geweldig wat een mooie ervaring, late roeping.
    slaap lekker voor straks. liefs ineke

• 14 September 2016 - 21:59

Angela:

Goed gedaan pa!

• 14 September 2016 - 22:00

Joke:

Wat zijn jullie nog multifunctioneel en wat een mooi gebaar dat je eens in je leven iemand kunt zegenen.
    Als jullie weer thuis zijn en je hebt daar ook behoefte aan, die ik dat bij jullie, als jullie tenminste braaf blíjven.

• 16 September 2016 - 09:01

Maurice :

Van alle markten thuis!!!

• 16 September 2016 - 15:19

Gea Oude Elferink:

Ik heb het altijd al gezegd Pater Hendrik en Monnink Henk. Mooi verhaal

Henk en Henk

Wij zijn: Henk Oude Elferink en Henk Boender Op 2 sept. 2016 begint onze Hospitaleerperiode van twee weken in de pelgrimsherberg van roncesvalles. Aansluitend gaan wij de Camino del Norte fietsen naar Santiago de compostela.

Actief sinds 11 Aug. 2016